آزمون آنلاین اکستنشن مژه فنی و حرفه ای - آزمون سری 1

سوال 1 از 25: چه زمانی مشتری از خدمات سالن رضایت خواهد داشت؟
سوال 2 از 25: چه عواملی نشان دهنده حرفه ای بودن خدمات آرایشگاه است؟
سوال 3 از 25: شیب طول مژه های اکستنشن شده چگونه باید باشد؟
سوال 4 از 25: مژه های اکستنشن شده را توسط چه ابزاری شانه میزنند؟
سوال 5 از 25: اکستنشهای مژه به چه صورت باید بر پلک چسبانده شوند؟
سوال 6 از 25: دو شرط ضروری برای برقرای ارتباط با مشتری کدام اند؟
سوال 7 از 25: به طور کلی رضایت مشتری را میتوان متأثر از چند عامل دانست؟
سوال 8 از 25: اکستنشن نامناسب مژه چه خصوصیاتی دارد؟
سوال 9 از 25: همدلی به چه معناست؟
سوال 10 از 25: بعد از گذشت سه اه از اکستنشن چند درصد از آن باید باقی مانده باشد؟
سوال 11 از 25: قرمزی چشم ناشی از اکستنشن پس از چند ساعت باید برطرف شود؟
سوال 12 از 25: رعایت اصول بهداشتی اخلاقی مربوط به کدام عامل موثر بر رضایت مشتری است؟
سوال 13 از 25: کدام یک از موارد زیر جزو ویژگیهای یک اکستنشن خوب نیست؟
سوال 14 از 25: بهتر است تارهای اکستنشن مژه چگونه بر چشم جلوه کند؟
سوال 15 از 25: ماندگاری و دوام اکستنشن مژه به چه عواملی بستگی دارد؟
سوال 16 از 25: کدام یک از موارد زیر در تجربه مشتری تأثیرگذار نیستند؟
سوال 17 از 25: اکستنشن های مژه به چه صورتی باید روی پلک قرار گیرند؟
سوال 18 از 25: برای پذیرایی از مشتری بهتر است از کدامیک از موارد زیر استفاده شود؟
سوال 19 از 25: منظور از حفظ ظاهر در برخورد با مشتری چیست؟
سوال 20 از 25: کدام گزینه جزء عوامل مؤثر بر رضایت مشتری نیست؟
سوال 21 از 25: برای کسب اطمینان مشتری چه اقدامی باید کرد؟
سوال 22 از 25: تماس مشتری با سالن زیبایی از چه طریقی نمی تواند صورت بگیرد؟
سوال 23 از 25: یک اکستنشن مژه خوب چه تغییری در چشم ایجاد می کند؟
سوال 24 از 25: قابل اعتماد بودن برای مشتری به چه معناست؟
سوال 25 از 25: کدام یک از موارد زیر جز عوارض بعد از اکستنشن است

میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای