نمونه سوال رایگان فنی و حرفه ای
دسته بندی ها
خوشه خدمات
خوشه صنعت
خوشه فرهنگ و هنر
خوشه کشاورزی
آزمون آنلاین بازاریابی دیجیتال - آزمون سری 1
آزمون های آنلاین بازاریابی دیجیتال
سوال 1 از 43: بازاریابی موفق برای یک محصول به چند عامل وابسته است؟
سوال 2 از 43: کدامیک جزو روش های قیمت گذاری نیست :
سوال 3 از 43: قدم سوم در بحث روند نشان تجاری موفق کدام گزینه میباشد؟
سوال 4 از 43: هدف اصلی سیستم اطلاعات بین سازمانی چیست؟
سوال 5 از 43: کدام مورد باعث جذابیت نشان تجاری میشود؟
سوال 6 از 43: در کدام روش قیمت گذاری، قیمت براساس بضاعت مالی مردم تعیین میشود؟
سوال 7 از 43: طراحی و بسته بندی چندمین مرحله از ساخت ویژگیهای ظاهری یک نشان تجاری است؟
سوال 8 از 43: ریتارگتینگ به چه معناست؟
سوال 9 از 43: کدام یک از روش قیمت گذاری است که هرچه محصول با کیفیت تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت؟
سوال 10 از 43: کدامیک به معنی ماتریس قیمت گذاری است :
سوال 11 از 43: نیازهای روحی، جمعی و قدرت خرید لازمه کدام اقدام برای ایجاد نشان تجاری میباشد؟
سوال 12 از 43: کدامیک جزو عوامل اصلی برای بازاریابی موفق نیست :
سوال 13 از 43: سیاست ارسال به بازار با بالاترین قیمت، در کدام نوع قیمت گذاری استفاده میشود؟
سوال 14 از 43: «میآیی برویم شرکت ...........» نحوهی بازاریابی با کدام روش است؟
سوال 15 از 43: کدام یک از گزینههای زیر جزء مزیتهای رقابتی نمیباشد؟
سوال 16 از 43: کدام گزینه جزء مراحل ساخت ویژگیهای ظاهری نشان تجاری است؟
سوال 17 از 43: محصول ما جوری طراحی شده که همه میگویند این محصول به قیمتش میارزد؟
سوال 18 از 43: بهترین روش برای فروش موفق :
سوال 19 از 43: انتخاب بهترین روش برای فروش محصول به مشتری به چه عاملی بستگی دارد؟
سوال 20 از 43: -انواع روشهای قیمت گذاری عبارت است از ............
سوال 21 از 43: در بازاریابی ............. فروشنده مشتری را با مشاهده صداها و بوها و مناظر تحت تأثیر قرار میدهد.
سوال 22 از 43: کدامیک از تفاوتهای تجارت الکترونیک با تجارت سنتی نیست؟
سوال 23 از 43: تجارت الکترونیک موجب از بین رفتن چه موانعی می شود؟
سوال 24 از 43: کدام مورد از عوامل مؤثر در بازاریابی نمیباشد؟
سوال 25 از 43: کدامیک صحیح نیست :
سوال 26 از 43: چگونه می توان به سایت های رقیب حمله کرد؟
سوال 27 از 43: کدام یک از گزینههای زیر جزء بازاریابی شبکه دیجیتال نمیباشد؟
سوال 28 از 43: در کدام روش قیمت گذاری میتوان سود بیشتری را نسبت به زمانی که محصول را جدا جدا بفروشیم به دست آورد؟
سوال 29 از 43: برای بازاریابی و فروش محصول ، راهبرد این است که:
سوال 30 از 43: این استراتژی فروش، مشتری را اغوا میکند که بدون حساب و کتاب و اصطلاحاً دو دو تا چهار تا کردن محصول را بخرد. این جمله مربوط به کدام نوع بازاریابی خواهد بود؟
سوال 31 از 43: کدام جمله صحیح نیست :
سوال 32 از 43: کدام مورد از روشهای فروش محصول است؟
سوال 33 از 43: فرایند شناخت و رفع نیازها و خواستههای مشتری و کسب درآمد چه نامیده میشود؟
سوال 34 از 43: کدام روش در قیمت گذاری نفوذی به کار برده میشود؟
سوال 35 از 43: مسئول ثبت اختراعات و نشانهای تجاری در کشور کدام سازمان یا اداره میباشد؟
سوال 36 از 43: کدام مورد زیرساخت های تجارت الکترونیک می باشد؟
سوال 37 از 43: کدامیک پایه های تشکیل دهنده تجارت الکترونیک نیست؟
سوال 38 از 43: اولین قدم برای این که چطور مشتری را درست انتخاب کنیم کدام است؟
سوال 39 از 43: کدام گزینه از قدمهای لازم برای ایجاد برند نیست؟
سوال 40 از 43: کدام مورد نشان دهنده روشهای بازاریابی نمیباشد؟
سوال 41 از 43: از ایمپرشن به چه منظور استفاده می شود؟
سوال 42 از 43: بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟
سوال 43 از 43: رقابت یعنی :
سوال قبل
سوال بعد
ارسال پاسخنامه
انصراف از آزمون
میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای
به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای