نمونه سوال رایگان فنی و حرفه ای
دسته بندی ها
خوشه خدمات
خوشه صنعت
خوشه فرهنگ و هنر
خوشه کشاورزی
آزمون آنلاین بازاریابی دیجیتال - آزمون سری 1
آزمون های آنلاین بازاریابی دیجیتال
سوال 1 از 43: فرایند شناخت و رفع نیازها و خواستههای مشتری و کسب درآمد چه نامیده میشود؟
سوال 2 از 43: کدامیک به معنی ماتریس قیمت گذاری است :
سوال 3 از 43: محصول ما جوری طراحی شده که همه میگویند این محصول به قیمتش میارزد؟
سوال 4 از 43: ریتارگتینگ به چه معناست؟
سوال 5 از 43: هدف اصلی سیستم اطلاعات بین سازمانی چیست؟
سوال 6 از 43: کدام مورد از عوامل مؤثر در بازاریابی نمیباشد؟
سوال 7 از 43: این استراتژی فروش، مشتری را اغوا میکند که بدون حساب و کتاب و اصطلاحاً دو دو تا چهار تا کردن محصول را بخرد. این جمله مربوط به کدام نوع بازاریابی خواهد بود؟
سوال 8 از 43: «میآیی برویم شرکت ...........» نحوهی بازاریابی با کدام روش است؟
سوال 9 از 43: کدامیک پایه های تشکیل دهنده تجارت الکترونیک نیست؟
سوال 10 از 43: بازاریابی موفق برای یک محصول به کدام یک از عوامل زیر بستگی ندارد؟
سوال 11 از 43: برای بازاریابی و فروش محصول ، راهبرد این است که:
سوال 12 از 43: کدام یک از گزینههای زیر جزء مزیتهای رقابتی نمیباشد؟
سوال 13 از 43: کدام گزینه از قدمهای لازم برای ایجاد برند نیست؟
سوال 14 از 43: کدام مورد زیرساخت های تجارت الکترونیک می باشد؟
سوال 15 از 43: کدامیک صحیح نیست :
سوال 16 از 43: کدامیک جزو روش های قیمت گذاری نیست :
سوال 17 از 43: کدام جمله صحیح نیست :
سوال 18 از 43: سیاست ارسال به بازار با بالاترین قیمت، در کدام نوع قیمت گذاری استفاده میشود؟
سوال 19 از 43: چگونه می توان به سایت های رقیب حمله کرد؟
سوال 20 از 43: کدام روش در قیمت گذاری نفوذی به کار برده میشود؟
سوال 21 از 43: انتخاب بهترین روش برای فروش محصول به مشتری به چه عاملی بستگی دارد؟
سوال 22 از 43: از ایمپرشن به چه منظور استفاده می شود؟
سوال 23 از 43: کدام مورد نشان دهنده روشهای بازاریابی نمیباشد؟
سوال 24 از 43: مسئول ثبت اختراعات و نشانهای تجاری در کشور کدام سازمان یا اداره میباشد؟
سوال 25 از 43: کدام مورد باعث جذابیت نشان تجاری میشود؟
سوال 26 از 43: کدامیک جزو عوامل اصلی برای بازاریابی موفق نیست :
سوال 27 از 43: در کدام روش قیمت گذاری، قیمت براساس بضاعت مالی مردم تعیین میشود؟
سوال 28 از 43: کدام یک از گزینههای زیر جزء بازاریابی شبکه دیجیتال نمیباشد؟
سوال 29 از 43: قدم سوم در بحث روند نشان تجاری موفق کدام گزینه میباشد؟
سوال 30 از 43: بازاریابی موفق برای یک محصول به چند عامل وابسته است؟
سوال 31 از 43: طراحی و بسته بندی چندمین مرحله از ساخت ویژگیهای ظاهری یک نشان تجاری است؟
سوال 32 از 43: کدام مورد از روشهای فروش محصول است؟
سوال 33 از 43: بهترین روش برای فروش موفق :
سوال 34 از 43: کدام یک از روش قیمت گذاری است که هرچه محصول با کیفیت تر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت؟
سوال 35 از 43: اولین قدم برای این که چطور مشتری را درست انتخاب کنیم کدام است؟
سوال 36 از 43: در بازاریابی ............. فروشنده مشتری را با مشاهده صداها و بوها و مناظر تحت تأثیر قرار میدهد.
سوال 37 از 43: -انواع روشهای قیمت گذاری عبارت است از ............
سوال 38 از 43: کدامیک از تفاوتهای تجارت الکترونیک با تجارت سنتی نیست؟
سوال 39 از 43: کدام گزینه جزء مراحل ساخت ویژگیهای ظاهری نشان تجاری است؟
سوال 40 از 43: نیازهای روحی، جمعی و قدرت خرید لازمه کدام اقدام برای ایجاد نشان تجاری میباشد؟
سوال 41 از 43: رقابت یعنی :
سوال 42 از 43: تجارت الکترونیک موجب از بین رفتن چه موانعی می شود؟
سوال 43 از 43: در کدام روش قیمت گذاری میتوان سود بیشتری را نسبت به زمانی که محصول را جدا جدا بفروشیم به دست آورد؟
سوال قبل
سوال بعد
ارسال پاسخنامه
انصراف از آزمون
میهن تست - برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای
به روزترین آزمون آنلاین ادواری فنی و حرفه ای و آمادگی برای آزمون های پایانی آموزشگاه های فنی و حرفه ای